För tredje gången hoppar jag nu på denna utmaning.

Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2014".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

onsdag 29 januari 2014

234 Påfyllning (30/365)

Att ha en omtänksam vän som ser och förstår när 
man behöver påfyllning är så oerhört värdefullt.
God choklad och kloka ord fick mina ögon att tåras av glädje.

"Vänner är sylten på livets gröt"

Tack bästa Eva för att du finns!



5 kommentarer:

  1. Så smaskigt och bra. Hade också velat ha sådana vänner :D

    SvaraRadera
  2. Så värdefullt med en sån vän. Njut av chokladen och god vänskap.
    I julas var jag på ett besök på Åre chokladfabrik. Där fanns det SÅ mycket att välja på. Det blev flera strutar innan jag kunde bestämma mej.........Tror faktiskt att en finns kvar.......Kanske det smakar gott till kvällsTV:n ;=)

    SvaraRadera
  3. Såna vänner är guld värda. Såna där strutar är inte dumma, det finns dock alldeles för många goda så det är svårt att välja. ;)

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt och SOM man uppskattar sånt =) Dom vännerna ska man vara rädd om!

    SvaraRadera
  5. Så rart :) Tack o lov för vänner!

    SvaraRadera