För tredje gången hoppar jag nu på denna utmaning.

Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2014".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

lördag 8 mars 2014

344 Vass (61/365)

Inte bara en vass tand utan flera.
Caspian gäspar för vi är så tråkiga som bara stökar runt i huset.
Han fattar inte att vi packar för en resa till fjällen, hans första fjällvistelse.
Äntligen ska vi få ledigt och fylla på med lite välbehövlig energi.
Jag har varit så dålig på att kommentera alla era jättefina bilder och 
härliga tolkningar, men efter lite ledighet så ska jag ta nya tag :)

Hoppas solen skiner på dig, som den gör på mig idag!


(Det syns inte men det är +17° på vår altan)

2 kommentarer:

  1. Oj vilken gäspning. Hoppas att ni får det riktigt skönt i fjällen och att du får koppla av ordentligt!

    SvaraRadera