För tredje gången hoppar jag nu på denna utmaning.

Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2014".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

tisdag 9 september 2014

26 Bugg (250/365)

När saker inte fungerar som man tänkt är det lätt att skylla på en bugg i systemet.
Så jag måste nog ha en bugg i äppelträdet för det blev bara ett äpple.
... eller beror det på makens framfart med sågen i våras?


2 kommentarer:

  1. Ojdå bara ett enda äpple. Det får ni njuta av. Här dignar äppelträden av frukt och vi som brukar få väldigt lite har fullt sjå att göra mos och dricka.

    SvaraRadera
  2. Oj då! Och vi som har fått så mycket att vi inte kommer ihåg när det var så mycket sist!

    SvaraRadera