För tredje gången hoppar jag nu på denna utmaning.

Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2014".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

torsdag 23 januari 2014

243 Riktning (25/365)

Vi har luftledningar för telefonen och här gå samtalen i riktning både in och ut.
Telefontråden går genom vår pil vilket också är en riktning.
Sedan kanske pilen är en riktning helt för sig själv - den pekat både hit och dit.


2 kommentarer:

  1. Vad skönt med riktig telefon! Här reparerar inte Telia luftledningarna sen några år tillbaka och nu skall de snart rivas! Inte samma sak med mast som inte alltid fungerar och idag kom en främmande röst in när jag ringde Gubben!!!
    Härlig vinkel och vad mysigt med pil hoppas jag också kunna skaffa!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Härligt med den blå himlen och de vita träden. Tur att ledningen inte gick sönder under stormarna som varit i vinter.

    SvaraRadera